Hoe stuur je een artikel retour?

Ruilen

Vanuit België en Nederland kan je steeds gratis ruilen voor een ander artikel op voorraad. Hiervoor neem je best contact op met onze klantenservice, zodat we al meteen het artikel in de gewenste maat voor jouw kunnen reserveren. Stuur vervolgens jouw pakket terug via onderstaande stappen. Bij het retourneren van een geruild artikel zijn de retourkosten voor de klant.

Retourneren

Elk besteld artikel kan binnen 14 kalenderdagen worden teruggebracht of worden omgeruild voor een ander artikel in één van onze winkels, ook afgeprijsde artikelen uit de outlet of solden. In ieder geval wordt de retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele verpakking bevindt.

Terugzending met de post vanuit België 

Het artikel dient te worden verpakt in de originele verpakking en samen met het ingevuld retourformulier te worden verzonden naar volgende retouradres: Webshop D’Jane Store, Vierschaarstraat 31, 9160 Lokeren, België. Graag hierbij de reden vermelden van de retour. Voor gratis retourzending kleef je het Bpost retourlabel op de bovenzijde van de verpakking, over de vorige sticker, waarna de doos kan worden afgegeven in het Bpost postkantoor. Wij proberen binnen de 7 dagen steeds alle retours te verwerken, de manier van terugbetaling kan je zelf kiezen op het retourformulier.

Terugzending met de post vanuit Nederland 

Terugsturen vanuit Nederland is kosteloos, net zoals in België. We raden je aan om eerst contact op te nemen met de klantendienst via djane1@glmail.com.

Terugzending vanuit andere landen 

Wij verzenden ook naar Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Spanje. Voor deze landen is er steeds een vaste verzendkost van 15 EUR en zijn ook de retourkosten voor rekening van de klant, deze kosten zijn afhankelijk van het land en de door de klant gekozen transportmaatschappij. Vragen? Neem gerust contact op met onze klantendienst.